joi, 28 aprilie 2011

Interviu Adina



 Dragii mei am aparut si cu inverviuri:)Multumesc Lu` Dydy pt idee:]
Astazi avem un interviu cu AdinutzzaSweet:)



Esti foarte "populara" pe Stardoll...Care a fost cea mai ciudata dorinta a unei "fane"?
Pai doar sa ma cunoasca si sa-mi fie prieteni.nimic special..

Din cate am vazut...Iti plac HB`urile le iei doar pentru a vinde?Sau chiar iti plac?
Imi plac la nebunie am in jur de 60.Colectionez momentan si nu stiu sigur daca le voi vinde.Le las sa se invecheasca ca scot mai multi bani pe ele.


Ne poti spune alte lucruri despre tine?
Normal:am 11 ani,parul blond,ochi verzi snt in cls a5a...Sunt o fire energica,imi place sa ma catar in copaci si sa ies prin oras [este o fata chiar foarte haioasa:)))]

 Incepem cu...intrebari "Ce iti place cel mai mult?"

Care este jocul tau preferat la pc?
Mai nou imvu.Pe sd apar din ce in ce mai multi cocalari.

Care este mancarea ta preferata?
Depinde..imi plac mai multe...cartofi prajiti si biscuiti oreo:)))

Care este locul tau de vacanta preferat?
In general mi-ar placea sa-mi petrec timpul acasa,cu familia si prietenii.

Care este firma ta preferata?
Pai nu ma imbrac cu o firma anumita...imi iau de obicei de la Danielle:]

Poti lasa un mesaj ?
Desigur.pt cei care abia au inceput jocul,le urez mult noroc si sa nu bage in seama barfe ca sunt noobi sau altele.si in legatura cu blogul,mult succes in continuare.



Pai iti multumim mult pentru timpul acordat si iti dorim success in continuare
Va multumesc si eu si la mai multe SUCCESURI!:)))




PS:Nu suntem analfabete...Doar glumim:-j

Edit:Cratima...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

 
Don't copy!All rights reserved!It's not an official Stardoll blog!