marți, 26 aprilie 2011

Interviu cu Mr.Ovyy



Esti unul dintre baietii de pe SD,din comunitatea RO.Cum ti se pare? 
 Mi se pare foarte interesant .E un mijloc de a-mi petrece timpu liberxxxD fun.

Iti mai amintesti prima ta zi pe stardoll?Ce te-a atras prima data? 
Prima meah zi peh stardoll..:-? m-a atras DydyRocking.
[edit: Ovyy: :(:-<
         Dydy:si ceh maa?iti pare rau?:(
         Ovyy:nu.da tu razi de mine:(]=)))

Care sunt avantajele si dezavantajele in a fi baiat pe stardoll? 
In primul rand avantajele sunt ca nu sunt avantaje inafara de pretena,ci numai dezavantaje multe noabe si ff putine haine.

Ce ai schimba la stardoll si ce parere ai despre cele care doresc comuntiatea SD formata doar din fete? 
Sa le f** in gura pe toate fetele care vor asta si comunitatea lor si le-as da delete la toate noabele in rasa mamii lor.[=)))))]


Esti pasionat de hotbuys,din cate am observat in suite-ul tau.Multi baieti din  SD cumpara hb si le vand.Vrei sa faci o 'afacere" din asta? 
Mnu vreau sa fac o afacere din hotbuys ,dar le cumpar doar pt mine findca imi plac.

Cu ce consideri ca esti deosebit fata de ceilalti? 
Ma cheama ovyy si atat si am casa mai mare ca altiiiii.

Ce parere ai despre blog si despre echipa noastra? 
Super tare si la mai multe mai ales pt dydy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

 
Don't copy!All rights reserved!It's not an official Stardoll blog!