sâmbătă, 21 mai 2011

Summer Make-Up

Pentru ca nu am mai postat de mult si la cererea publicului:)),am pregatit un tutorial make up...Poza aici,intructiunile mai jos[lipsa de spatiu..]:)


1.Aplica un ruj de la LUXE[eu am folosit Party Pink Glitter Lipstick]
2.Aplica lipgloss-ul de la LUXE.
3.De la doth,pune ambele tipuri de rimel negru(cel in tub lung si cel in tub scurt).Apoi foloseste creionul pt ochi de culoare roz.
4.Folosim Hot Pink Eye Dust de la LUXE.
5.Aplicam vopseaua roscata de la DOREE si creionul pt ochi negru de la Doth.

Machiajul costa aproximativ 65 SD,dar tinand cont ca putem folosi toate acestea si pt alte machiaje,cred ca se merita:).Am pregatit si un outfit pentru acest tip de machiaj.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

 
Don't copy!All rights reserved!It's not an official Stardoll blog!